Saturday, September 13, 2008

မွတ္မွတ္ရရ စက္တင္ဘာလ (၁၁)ရက္.., ကမၻာေပၚမွာ လူသားေတြကို တုန္လႈပ္ေစခ့ဲတ့ဲ သမိုင္းဝင္ေန႔တစ္ေန႔ေပါ့..။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္လည္း အထိမ္းအမွတ္ေန႔တစ္ခုေပါ့..။ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတ့ဲ ေန႔တစ္ေန႔..၊ အင္း... အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ တစ္ေန႔လို႔ ေျပာရင္ ပိုမွန္မယ္..။ ဘာလို႔လဲ သိလား..။ အဲဒီေန႔မွာ အခ်စ္စစ္တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ရွာေတြ႕ခ့ဲတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္းတေနခ့ဲတ့ဲ အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ရရွိပိုင္ဆိုင္ခ့ဲတယ္..။ ရင္ခုန္သံေတြ ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔ ေလာကႀကီးထဲကို ခုန္ေပါက္ထြက္က်လာခ့ဲတယ္..။ သူကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္တ့ဲ..။ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းေပ်ာ္ခ့ဲတယ္..။
တကယ္တမ္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ခ်စ္တယ္လို႔ ၿပိဳင္တူ ဝန္ခံခ့ဲၾကတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ခ့ဲဖူးပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခါေရြးခ်ယ္ခ့ဲတ့ဲ အခ်စ္က ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အထိုက္တန္ဆံုးနဲ႔ တန္ဖိုးအရွိဆံုး အခ်စ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္သတ္မွတ္လိုက္တယ္..။ ဘဝအတြက္ ေရြးခ်ယ္ခ့ဲတာေလ..။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ခ်စ္မိတ့ဲ အတြက္ ေနာင္တရမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိေနလို႔ေလ..။ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူက ကၽြန္ေတာ္ကို နားလည္ေပးႏိုင္တယ္၊ ယံုၾကည္ေပးႏိုင္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိေနခ့ဲတယ္..။ အင္း..သူက ရခိုင္ကေလ..။ ရန္ကုန္မွာေနတယ္..။ ခ်စ္ဖို႔လည္းေကာင္းတယ္..။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း ယံုၾကည္တယ္..။ ဒါက အေရးႀကီးတယ္..။ ဘာပဲေျပာေျပာ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ကို အရမ္းခ်စ္တယ္..။ သူလည္းကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ယံုၾကည္တယ္..။ ဘယ္သူလဲ ..? ဪ... ေနာက္ေတာ့ေျပာတာေပါ့..။ မေျပာလည္း သိမွာပါ..။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ အရမ္းခ်စ္ၾကတယ္ဆိုတာေပါ့...။

1 comment:

Anonymous said...

ကိုေရ အရမ္းခ်စ္တယ္ကြာ။ ေက်းဇူေနာ္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့လို႔ပါ။


ကိုရဲ့ ခ်စ္သူ...........